Tredje dagen

Oh lord, idag är en seg dag! Jag är trött vädret är trött och vilde är inte trött! Det övergår mitt förstånd hur jag ska palla snöra på mig joggingskorna och he mig ut på en pw med vildors!
Just nu sitter jag på altanen med en kopp kaffe med grädde i och fryser arslet av mig. Det kliar i mina fingrar av längtan att ställa mig på vågen för normalt sätt så är jag en sånt som varje morgon kliver upp och njuter av siffrorna på vågen oavsett om de gått upp eller ner haha! Jag är en våg-beroende, men nu har jag klarat tre dagar utan och det är fyra dagar kvar !

Igår var återigen en lätt dag! Ägg och två baconskivor till frulle, smoothie till lunch. Brieost till mellis och kyckling/baconsås med mycket grädde och kokt zucchini till middag! Och jag tänker fortfarande. Går jag ner i vikt av det här? Är såå jävla skeptisk! Men det får måndag utvisa!

Idag kommer bästavän och gudmor Sara hit och myser! Som vi längtar efter sällskap om dagarna. Det blir lätt lite ensamt när man går hemma och jag hungrar efter sälle de flesta dagarna!

Nu är det dags att klä på sig så att man blir lite anständig även denna dag, sköt om er tills vi hörs igen!

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0