Torsdag

Godmorgon! Jag är mållös, vilde har sovit 10 timmar utan att vakna! 21-07 ! Gissa om jag är en glad mamma idag! Morgonen är alltid så härlig när han bara ligger och garvar och är hur nöjd som helst, det är ett under att vi lyckats få en så underbar son!

Igår gjorde jag en sjukt god köttfärslimpa till middag, helt enligt lchf såklart. Jag tror tillochmed att sambon gillar lchf trots att han "saknar potatisen" . Men jag har sagt att vi ger det två veckor och då blir det så också!

Idag ska vi göra absolut inget mer än vad vi måste. Det ska bli en riktig mysdag bara för att jag har en sån ångest inför morgondagen som bjuder på tremånaders-sprutan! Ååååh vill inte!
Kommer gråta sönder mig när dom sticker honom, stackars prins..stackars mamma!

Men nu ska jag klä på mig och sätta fart på dagen!
/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0