Torsdag

Godmorgon!
Idag är det torsdag och dagen före midsommar! Skumt med tanke på att det knappt hunnit bli sommar än. Igår var det förvisso jäkligt fint väder så då låg vi ute och pressade, och som vanligt så smorde jag inte in mig för " jag tål solen så jävla bra !" och i vanlig ordning så brände jag sönder mig. Att man aldrig lär sig va?

Lchf:andet går bra, jag äter som jag ska och motionerar som jag ska, ändå så har jag gått upp(!!!!!!!!) ett halvkilo. Whyyy? Det är väl straffet för att jag fuskvägde mig antar jag. Så det är bara att fortsätta äta rätt och motionera och hoppas på det bästa.

Idag får jag förmodligen besök av dom bästa Sandra och Sophie, det blir promenad och sedan ner på stan för att hitta något att skyla min kropp med på midsommar. En Burka kanske? Då slipper jag ju även tänka på frisyren och det vore ju något det va!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och njuta av det fina vädret ute på min bästa altan! Sköt om er!/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0