Panik

Åååh jag ställde nyss ut sopåkarn utanför dörren (är för lat för att gå de tio m till soprummet!) och vad ser jag? Jo ett fucking jävla bo med minispindlar! Bi som känner mig vet att jag lägger mig ner och dör om jag ser en spindel och i det där jävla boet var det ju en miljon spindlar som bara väntade på att en oskyldig själ (jag) skulle gå förbi så att dom kunde attackera! FUCK ME!

Annars då ? Jo tack, inne på andra dagen av lchf och det går som smort! Igår tröck jag i mig kaffe med grädde och ett ägg till frukost, kyckling med avokado och majonäs till lunch. En smothie gjord på turkiskyoghurt, grädde, blåbär, rått ägg och jordgubbar till mellis och middagen blev utbytt mot jordgubbar och grädde och lite mörk choklad! 50 minuters pw på det så var man klar!
Dock så är jag fett skeptisk, kan man verkligen gå ner i vikt av detta svullnande? Va va va?
Med min vanliga otur så går jag väl upp tio kilo istället....

Idag är en timmes pw redan avklarad och nu sover vilde sött i sin säng så jag passar på att sitta ute och njuta av en cigg i solen! Ska snart dra i mig en smothie till lunch, ser ni så duktig jag är. Hehehe.....


Peace out!
/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0