Jaarå!

Fy i helvete ! Idag har varit en sån förjävla jobbig dag(det krävs mycket svordomar)! Jag har varit riktigt sugen på att skänka Vilde till myrornas eller för all del lägga honom i en klädinsamlingslåda. Och bli inte så jävla förskräckta nu, jag sa att jag varit sugen inte att jag gjort det. Såna känslor är helt okej att ha, alla har dom ibland men de flesta väljer att hålla inne med gnället och fortsätta låtsas att allt är så jävla perfekt! Men inte jag inte, jag gnäller, svär och klagar hejvilt och skönt är det!

Prinsen har inte sovit mer än 40 minuter på hela dagen, och så fort man gjort minsta ansats till att lägga ner honom så har han gallskrikit som jag vet inte vad!
Så då är det kanske förståeligt att jag så fort jonte kom hem snörande på mig skorna och begav mig ut på promenad. Här är jag alltså nu, går så fort jag bara kan samtidigt sim jag med näsan i iphonen försöker blogga. Det kallas multitasking!

Det är ju idag en vecka sedan jag började med lchf och tanken var att jag skulle vägt och mätt mig idag men det blev inte av så imorgon kommer vi få se om den här skiten gör någon nytta. Spännande va?

Nu ska jag flåsa vidare, ha det bra! /ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0