Hallådär!

Åh, jag sitter på altanen med en kopp kaffe och njuter. Det gör inget att det är grått och kallt. Livet känns fint ändå! Pojkarna ligger och sover, vilde för att han haft en jobbig helg och jonte .. För att han gillar att sova?

Tremånaders sprutan gick bra, vilde var så jäkla duktig medan en annan grät en skvätt och tyckte det var skitjobbigt! Dock så vart han febrig och ledsen i fredagskväll och igår, ingenting och ingen dög då! Idag hoppas vi på att han är piggare!

Lchf:andet funkar bra, och jag har inte brutit och ätit socker en enda gång trots att vi var bortbjudna igår och det bjöds på pecannöt-kola-tårta! Dock så hoppade jag min pw igår så det blir att få ta den idag istället!

Alltså jag kan verkligen tipsa om att köra lchf, så jäkla bra. Man behöver aldrig gå hungrig ( eller äta äcklig mat) och man går ner i vikt! Köp Katrin zytomierskas bok och sätt i gång! Det förtjänar ni!

Idag vet jag inte vad vi har för planer förutom pwn. Vad kan man göra en regnig söndag i Uppsala?

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0