D-dagen

Today is the day! Tremånaders-sprutan-dagen! Jag vaknade på helt fel sida, trots att vilde sovit sen klockan nio igårkväll, högerögat tar livet av mig eftersom det vägrar sluta göra ont. Jag har dessutom ont i arslet eftersom jag gjorde några sjuka utfallsövningar igår. Aldrig mer. Fuck me!

Och medan vi ändå är inne på otrevliga saker så kan jag berätta att jag morgonmatchat rosa med rosa. Förvisso inget jag ska ha på mig utanför lägenheten men ändå sjukt jävla fult!

Igår smet vi iväg en sväng och drack kaffe på lingon, jontes polare jobbar där så vi passade på att prata lite med honom också! Trevlig kille den där Erik ! Dock blev det en snabbis eftersom vi behövde äta och bada vilde. Och jösses vad Lill-prinsen njuter av att få bada, hela han bara myser i vattnet och han vill aldrig komma upp!

Till middag blev det rester från klttfärslimpan och sedan hopp i säng för lite mys framför criminal minds!

Men nu ska jag ta av gräsliga outfiten och piffa mig. Sköt er!
/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0