Bästa morgonen!

Ååh godmorgon! Tänk att vakna upp på midsommars morgon och det är strålande sol!!! Vad det gör underverk med humöret! Båda mina prinsar sover och jag har redan hunnit ut och plockat blommor till vildes första krans. Pollen pollen dum ide, jag sitter nu och nyser och kliar mig frenetiskt i ansiktet, men det får det vara värt!

Jag lyckades även hitta en midsommar outfit igår. En långklänning, så nära man kommer en Burka utan att det är en. Pygme som jag är så fick vi dock panik åka till mormor igår och sy upp klänningen några meter för att den skulle passa!
Och nej, jag kommer inte vara snyggast på tillställningen, men jag kommer trivas med mig själv för första gången på jag vet inte hur länge.
Jag har dessutom världens finaste lilla familj som jag älskar över allt annat.

Men nu är det kaffe-time! Ha en underbar midsommar / ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0