11/6 2012

Hej på er IGEN! Den 17/3 fick vi en liten son som heter vilde! Helt frisk och helt underbar! Men de senaste tre månaderna har varit hektiska och det har inte gått att blogga alls! Eller okej jag har inte prioriterat det!

Under graviditeten gick jag upp från 50 kg till 75 med andra ord 25 kg. Ganska snabbt efter förlossningen gick jag ner 12 kilo utan ansträngning. Sedan med lite promenader och hyfsat hälsosam mat så gick jag ner ytterligare 5 kilo. Nu har vågen dock stannat på stadiga 57,9 kilo och vad gör jag nu? Jo jag har bestämt mig för att prova på lchf-metoden. Ni vet mycket fett och inga kolhydrater. Passar ju mig utmärkt då jag inte gillar pasta, bröd och potatis ( och allt det andra) och att man dessutom får trycka i sig i princip hur mycket ost och mörk choklad man vill gör ju ingenting.

Så alltså 7,9 kilo. Klarar jag det? Återstår att se! Men jag ska inte bara blogga om detta jag ska också försöka skriva om min vardag med ett litet barn, katt och sambo! Trevlig läsning !
/ ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0