Godmorgonrå

Hejhopp,
Vaknade upp på bättre humör än igår trots att jag sovit dåligt och vaknat många gånger inatt på grund av smärtor i magen. Något som inte uppskattas av varken mig eller sambo, Vildingen däremot verkar inte lida och när jag nu sitter här med mitt morgonkaffe så  snurrar hon runt i magen och verkar mycket glad och pigg den lilla rackarn!

Igår kväll fick vi mycket  gjort i lägenheten, jag gjorde inget mer än stekte korv men jonas bilade klart golvet i badrummet så idag kan plattsättarna  ÄNTLIGEN komma och målaren spacklade klart nästan hela hallen och köket. Så nu, på med ett lager spackel till och sedan slipa sen kan vi börja måla och lägga golv och till dess så borde badrummet vara så gott som klart va ?

Idag ska jag förbi mitt jobb en snabbis och lämna lite papper och förhoppningsvis hinna byta ett par ord med mina kära kollegor som jag saknar något kopiöst.  Sedan bär det av till polisen för att ordna ett nytt pass till lilla Fröken nyholm och därefter ska jag hem och sova en skvätt.
För ikväll ska vi på öppna förskolan, har ingen aning om vad jag ska förvänta mig. Är det bra är det dåligt? You tell me!

Men nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe, och så ska jag försöka komma ihåg att uppdatera lite oftare ja ja jag vet!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0