Torsdag morgon!

Godmorgon på er!

Har just druckit upp min latte och tagit alla piller som krävs under denna graviditet, vilket inte är några vill jag lova, känner mig som värsta knarkisen. Har denna underbaraa dag inte planerat in någonting då jag haft en riktigt jävlig natt. Kan inte sova alls längre, magen är så bråkig, går inte att ligga på rygg.. inte på mage...inte på sidan och jag kan ju inte sitta och sova ?
Så jag ligger och vrider och vänder mig, stönar och stånkar och driver Jonas till vansinne om nätterna! Stackars karl, det är ju en sak för mig som kan ta igen sömnen och vila om dagarna, men Jonas jobbar ju. Ja.. ibland får jag dåligt samvete men det är ju onekligen trevligare att ha sällskap om nätterna än att ligga vaken helt själv hehe.


Har idag tänkt knäppa lite kort på lägenheten så ni faktiskt får se hur den ser ut, ska även straxt lägga in en bild på magen min så att ni kan roa er med att titta på hur tjock jag blivit.. Tjugo kilo upp ? hur gick det till? Tänkte ju alltid att  "Det är lugnt, jag ploppar ut en fem-kilos bebis så är det ju genast lugnare." Men som barnmorskan sa så kommer jag få en bebis som inte väger ett gram över tre kilo, snarare mindre. Så nej inte det liksom.  Aldrig tuuuuuur...


Nu ska jag vika ihop lite tvätt och sedan får vi se vad jag orkar med. Vad jag vet är att Sara och Oskar kommer ikväll för att kolla på lite Hockey. Kulkul.


Sköt om er så länge!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0