Heeeej

Hejhej, Hemskt mycket hej!

Här sitter jag och ska äta lite frukost/lunch för att sedan bege mig till (trumvirvel) Akademiska för lite blodprover och kissprover och skit. The story of my life liksom!

Snart måste denna lilla pojk ut så att jag slipper kissa i burkar och bli tömd på blod stup i kvarten, dom gamla  nålsticken hinner inte ens sluta svida innan det är dags för dom nya. Härligt!

Annars så blir det en lugn dag idag, hade tänk tvätta och städa lite och om jag inte minns fel så spelar AIK ikväll så då får jag väl soffan full av skrikande grabbar. Det kan vara bra att vila upp sig inför den pärsen.


Idag går jag dessutom in i vecka 37 TJOHOO.. det närmar sig med stormsteg och jag börjar bli lite nervös vill jag lova. Hur ska det gå liksom ? Jag ska föda barn.. Jag  är inte rädd för själva förlossningen i sig men jag är livrädd för att inte ha någon kontroll över vad som händer. Det är det som känns mest skrämmande.. Kontroll-freaket herself ska för en gångs skull släppa allt vad kontroll heter... herregud, jag som inte ens kan låta Jonas laga middag för att jag är rädd att han inte ska göra det på rätt sätt (mitt sätt) ....


Nej men då ska jag ta och avrunda och leta efter något plagg i min garderob som fortfarande passar.. vad tror ni om det?


Tjing / ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0