Uppe med tuppen

Godmorgon!

Fan här siter jag, fix och färdig. klockan är tjugo över sex och jag ska inte vara på sjukgymnastik föränn klockan åtta. Bussen går halv åtta. Vad ska jag göra tills dess tro? Blogga..inte tar det en timme heller haha.  Kan inteförstå hur jag kan vara så pigg just nu, ar ju så galet trött igår efter att ha firat jonas på eftermiddagen.
Det blev lite fika med jonas familj och min mor. Jonas syster var här med sina småkillar och den yngsta som är ett halvår slocknade i våran säng, liggandes på mage som en padda.  Han har upptäckt sina egna tår och låg och sög på dom innan, skrattade och hade sig. Gud vad man längtar efter sin egen när man träffat honom.

Snart är vi halvvägs. Vecka tjugo på onsdag, woho.

Nu börjar jag bli irriterad på riktigt, inga snygga kläder passar, man är i stadiet då man själv ser att man är gravid men liiksom mest känner sig bullfet och less. Jag saknar att ha en platt mage och kunna ha de kläder som funkar med en platt mage. Nu känner jag mest att jag måste gå så präktigt klädd för att jag är på tjocken. Fast med tanke på mitt jobb så är det ganska vettigt att gå präktigt klädd, porriga kläder funkar väl inte sådär jättebra på en förskola va ? haha!



Jaja om en vecka har vi visning på lägenheten också, så denna vecka blir det en massa städning, något jag veeeeerkligen (inte) ser fram emot.  Men kan lägga upp en bild på mitt kök så ni får se hur jag för tillfället bor! :)



Där ser ni mitt fina fina kök och delar av vardagsrummet. utgångspris 795 000, kom och kika och buda nästa måndag vet jag!


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0