The day!

Godmorgon!

Idag är en stor dag, Det är ultraljudsdagen och jag har varit uppe sen ottan och vankat och varit nervös! Men det är inte bara ultraljudsdag, det är också årsdag för något väldigt speciellt. På pricken idag för ett år sedan så var jag på ultraljud och fick veta att jag förlorat ett barn. Kan med en sådan ärlighet säga att det är det värsta jag någonsin varit med om och då är mitt liv inte direkt helt smärtfritt förövrigt.

Forgive but never forget, lite så är det nu. Jag har slutat vara ledsen över det jag förlorat och istället tänka på det jag har. Men det betyder inte att jag slutat tänka på den lilla som jag aldrig fick lära känna. Jag vet att du är med mig och jag vet att du vakar över din lillebror eller lillesyster och ser till att inget händer denne.

Imorse tände jag ett ljus för dig, du vet att jag aldrig glömmer dig men nu får du kliva åt sidan och bli ett underbart minne. Föralltid i mitt hjärta!



Jag ska släppa all nervositet och med lätta steg ska jag kliva in i undersökningsrummet med Jonas. Allt kommer se bra ut och sedan kan vi fira!


Ha en bra dag allihopa, jag återkommer!

/ECN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0