Smaskigt, saftigt underbart!


Okej.. OKEJ JAG VET! bloggen har legat  koma,  Kan det bero på att jag sedan i somras legat i koma själv? Jag är virrig, finnig, trött. Fettet ligger som ett pansar runt hela kroppen och jag har spytt som en gris. Numera har jag(tackomlovom) bytt ut dessa djupa samtal med toaletten mot små enstaka hulkningar kvällstid om jag ätit middagen för fort.

Numera är jag bara dödligt trött, har en lätt bakis liknande känsla på morgonen och så är jag fruktansvärt fruktansvärt lycklig. (och jag är fortfarande fet)

Jag och min man ska nämnligen ha bebis, ja ni läste rätt. en underbar underbar liten bebis i mitten på mars!


Så i nuläget är jag i vecka sexton och har sedan någon vecka tillbaka kunnat känna en liten liten parvel kraffsa runt i magen, riktigt underbar känsla kan jag lova! vi räknar ner till den 20 oktober då vi ska in på rutinultraljud och även kika om det är en liten grabb eller tjej vi väntar på. Spännande!

vi har ju faktiskt redan varit på två ultraljud som det är, det första för att kolla hur långt gågna vi var och då var kräket bara en liten liten böna med ett tickande hjärta. Andra gången var det för att jag haft så ont i magen, men även då såg allt så bra ut och  kräket var "stor" och  for runt som en huligan i magen. Min käre sambo är därför övertygad om att det är en pojke därinne just för att han var så jäkla vild haha!


Jag kommer gå in lite bättre på hur vi fick reda på det och diverse smaskigt lite senare, nu ska jag avsluta med lite bilder!



Direkt efter plusset på stickan, så kanske v 4-5?




V 8, fettet på intågande!



V 15 (och vi ska på feeeeeest, kräket virvlar runt utav bara katten därinne)





oooooch Vecka 16 plus lite till.





Och ursäkta för den översta bilden, kan väl anses som mycket myyycket stötande med tanke på att jag visar lite tutte?  SHIT POMMES ALLTSÅ!



/ ECN eller Maaaaaaamie!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis Emma! Stort!

2011-10-03 @ 21:49:49
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0