Phising??????

Vad händer? Försökte nyss logga in å mitt facebook-konto. Men då står det att jag loggat in med gammalt lösenord och att "Jag ändrat det igår klockan 08.33!"  Över min döda kropp att jag har det!!!!
Forskar runt lite och det isar sig att någon i USA "nätfiskat" och loggat in på min facebook och bytt lösenord. VAD HÄNDER?

Har nu bytt lösenord till ett stensäkert ( Det förra var förvisso också det men ändå) och hoppas att detta inte sker igen, jävla amatöridiot till amerikan, må du brinna.. typ.. eller må du skaffa dig ett liv. Jag är upprööööööörd...

Ska snart väcka upp Jonas så ska vi bege oss ner på stan för lite fika, mys och shopping. Det var inte igår vi gjorde det. Emma ska hitta en passande vinterjacka till sig själv och förnya jonas klädförråd lite. Även en klippnign ska ordnas på jonas hår.

Kanske, men bara kanske så ska jag hitta en liten outfit till kvällen, då jag för första gången ska bege mig ut och göra uppsala ikväll, det var ju ungefär fem månader sedan sist. :D



Tjingtjing!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0