morgonguld....

God morgon mina små solstrålar!

Jag hoppas ni mår lika bra som jag gör denna mörka fredagsmorgon ( ja hjärnan är återigen i sleepmode).  Jag vaknade nämnligen uppp och insåg att jag har en heeel helg framför mig utan några måsten. Ingen målning, ingen städning ingen tapetsering. IN-GEN-TING!

Fatta lyckan? förra helgen var kaos, denna helg blir luugn och fin, och till vår lycka så överlevde vi ävven storhandlingen igår. Behövde inte ens vässa armbågarna för det var lugnt på Ica maxi. Tackomlovom!

Aik vann hockeyn igår också, (eller gjorde dom?) förlängning och straffar och en Emma som sov sig igenom allt efter tredje perioden. Har en sambo som börjar lessna lite på mina sovvanor tror jag!


Nu ligger även våran lägenhet inne på hemnet och svenskfast, sök på lidnersgatan 37 om ni är sugna på att köpa en finfin 1,5 :a i Nyby som vi själva knappt vill sälja nu när den blivit så jäkla snygg!


men nu ska Emma signa ut! Peace out!!



/ Morgonpigg-Emma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0