Kräkis <3

Hej!

Ultraljudet gick så bra så bra, trots en inkomptetent barnmorska och en envis bebis. Han/Hon/Det vägrade sära på benen så könet får bli en överraskning. Grynet vägrade också posa så bra bilder fick vi inte.  Men att få se att allt var bra därinne, det var underbart! Så nu väntar vi bara på den 27 mars ( ja tillbakaflyttade en vecka blev vi också!) .

Det är mycket på gång nu, de senaste fem dagarna har gått åt till att tapetsera, måla, pimpa fixa och skruva i lägenheten då vi hade fotografering idag. Så imorgon kommer lyan upp på hemnet.se och sedan köööööör vi.
Känns dock lite bittert nu, lägenheten är så jävla snygg och så ska vi flytta ifrån den. Vad händer? haha!


Jag har även foglossningen från helvtetet och har blivit sjukskriven på halvtid, något som jag dock valt att förbise, det är bara att vara hård och kämpa på trots att jag mer eller mindre legat i fosterställning och grinat de senaste kvällarna. Vila kan jag göra ett annat årtionde, nu kämpar vi på för att bebis, jag och jonas ska få det så bra som möjligt under mammaledigheten.

Men från det ena till det andra, Häromkvällen kände Jonas dom första sparkarna från lillen därinne. Vilket lyckorus! Karln blev helt till sig och gick och nynnade lyckligt resten av kvällen, djupt övertygad om att det är en pojke därinne eftersom det tydligen var "SÅ HÅRDA SPARKAR!".


Nu ska jag slå mig ner med kvällens middag (lax i ugn och potatis) i min finafina pimpade lägenhet.

sköt om er!

/ECN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0