Händelserikt

Hej på er!

Vilken händelserik vecka jag har haft, I måndags kväll kikade vi på en lägenhet som var fin. Tisdagen bjöd på budgivning som vi ine ens hann reagera på innan den gick över miljonen och vi gav upp. Tisdag kväll tittade vi på en ny lägenhet som var helt jävla underbar. Så rätt  på alla vis.

Markplan och med stor terass och en liten gräsplätt, vi kallade den inte för lägenhet utan för hus rätt och slätt. Jag planerade plaskpool och jonas gräsklippare. Onsdag var det budgivning och vi var med från start. Det rullade på och på kvällen hade vi lagt sista budet. DÅ ringer mäklaren och säger att dom vi budat mot lagt sig och att han nu skulle höra med säljarna om dom godtog vårt bud.

En sömnlös natt och virrig torsdagsförmiddag följde varpå jonas äntligen ringde mig och sa att nu kan vi vara glada. Det "lilla huset" var vårt!!!

Igår skrev vi papper så nu är den verkligen vår, fina lilla lya! Vad jag längtar till att få flytta in och sedan bo där med min underbara familj på två som snart blir tre.

Den 29:onde December får vi tillträde och då ska badrummet renoveras och nya golv läggas. Annars är allt perfekt!



Nu sitter jag här och kan inte släppa känslan av lycka samtidigt som jag äter min morgongröt. Idag ska vi åka och kika på tapeter eftersom vi måste tapetsera om här innan visning och allt. Kanske blir det en tur till Ikea också hoho härliga lördag!



Och när hände förövrigt detta? När blev jag så fet att linnena inte passar längre? hahaha


/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart stumpan! bara att gratulera :) puss på er!

2011-10-17 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0