godmorgon

Godmorgon alla Härliga fina människor!


Jag jobbade sent igår och kom inte isäng föränn halv fem och nu är hon uppe igen. Idag bjuds det nämnligen på dop och femtioårskalas. Dopet är för Jonas fina lilla systerson och femtioårspartajet är för min far som har gått in i den ynka åldern av femtio bast.
just idag hade jag väll kanske sluppit just detta, jobbade sent som sagt igår, på plock (rastaurang) och har så fruktansvärt ont i rygg, händer och ben.

( Sidospår: nu spelas Man must Dance med Johnossi. Den lyssnade jag så mycket på för nästan exakt ett år sedan. Min kalmarvistelse hos syster som skulle varat i två nätter men som blev tretton. Gud vilken flashback. Trots allt som hänt innan den resan så hade jag the time of my life då!)

Nu måste jag tydligen sätta fart, vi ska hinna med endel innan vi åker ut till almunge för dop och jag ska dessutom slå in paket, Härligt! ...

Ser även mycket fram emot att träffa mina fastrar senare som jag ser väldigt sällan!


Sköt om er!
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0