Foglossning?!?

HelvetesHELVETE. Har under de senaste dagarna fått mer och mer ont i ländrygg och.. ljumskar. Typ ? Höfterna? typ. Det gör ont när jag reser mig, sätter mig, går i trappor, går över huvudtaget och när jag ligger. I natt var jag uppe tre gånger för att jag hade så ont att jag inte kunde ligga stilla, det är inte roligt när man vet att man behöver sova sina tio timmar för att inte vara dracula dagen efter.

Jag researchade lite och det enda vettiga jag kan tro att det är är foglossning. Fan också. ( och många svordomar blir det!)  Det känns inte optimalt att få foglossning såhär tidigt. Är det normalt?
Aldrig tur säger jag. aldrig tur.



Aja nu ska jag snart iväg och jobba lite, får se hur det går. Jobbar ju på en förskola och det kan vara liite... påfrestande när man har ont vill jag lova.  Det ända positiva är att jag jobbar på samma ställe som mamma så om det blir för mycket för mig kan jag alltid gå till henne och gnälla en stund hehe..



Men okej nu måste jag rusa, sköt om er idag!


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0