becksvart!

Jag menar, HALLÅ!  kolla ut, det är becksvart! min hjärna vägrar vakna upp när det är såhär mörkt, hela jag står fortfarande inställd på "sleepmode" jag ogillar skarpt att det är  mörkt när man måste gå upp. Fast med tanke på krabaten som växer i magen så är det väl bara att vänja sig ?

Jag har en låång jobbdag att se fram emot idag, 7.30 - 17, stängning med andra ord och det är inget jag ser fram emot kan jag ju tala om. För att inte tala om att vi sedan ska åka och storhandla jag och Sambon, hur smart är det egentligen? På löningsdagen, vi kände inte att det kanske kommer vara fullsmockat på på ica maxi då ?

Men jag vägrar stprhandla en fredag, och i helgen ska vi ha lite kalas för Sambon som just fyllt 25 så storhandling är ett måste. Vi får helt enkelt plocka fram de vassa armbågarna och ge oss in i kaoset av barnfamiljer och galningar i eftermiddag.


Okej jag har noll inspiration just nu.. typ.. måste ändå gå till bussen snart. vad händer med min hjärna ? Jag som brukar ha så mycket inspiration till att skriva.. Måste ha med hösten att göra.. hjärnan slutar funka mellan den sista september och första april... Måste se till att få igång den till den 27 Mars bara.... jaja...


Ha en bra dag!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0