Visning

Vad är poängen med att börja klockan nio när man ändå vaknar med Sambon klockan sex? Ska seriöst försöka få en scehmaändring.. Typ.. halv nio till tre istället för nio tll halv fyra. Min buss går ju ändå så att jag är på jobbet senast kvart över åtta liksom..  Aaah.. Ska ta tag i det idag!

Igår hade vi visning på våran lilla lägenhet, Vi är nöjda med antalet intressenterr och idag så får vi se hur det går, men förhoppningsvis så blir vi av med vårt hem den här veckan, hoppas hoppas.

Veckorna går fort och imorgon går jag in i vecka 21 och det är tydligen nu det kan börja synas att man är gravid. Jo tjena, en annan har kännt sig höggravid sedan vecka tio typ.
Men något jag märker av är sparkarna, den lille sparkar mer och hårdare för varje dag som går och det känns så mysigt så. (Förutom i söndags då jag mådde såå jävla illa och inte alls uppskattade sparkarna).

Kom förövrigt just på vad poängen med att börja nio när man ändå vaknar sex är;  Jag orkar göra saker nu på morgonen, eller okej. Jag orkar sitta upp, jag orkar sitta vid datorn och jag orkar dricka kaffe haha. Annars är det bara hem, laga mat, ligga i soffan, sova som gäller för hela slanten. Kanske är rätt värt detta ändå?


I lördags gav jag även mig själv en liten present, ett gravid-smycke. Bola hette det visst, är en rund liten kula med en typ xcylofon i (snälla, stavningen. hjälp?) som plingar när man rör sig och som tydligen från och med vecka tjugo ska kunna lugna lille bebisen i magen. Pling-pling bebis, är du lugn nu ?

För att avrunda detta inlägg lägger jag in en bild på magen, here you are.



Ha en bra dag!
/ECN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0