kortis

God morgon.

Jag börjar sakta men säkert inse att jag är för tjock för de flesta av mina kläder. Jag är gravid, det är ingen nyhet för mig så jag kan inte förstå varför jag blir så förvånad varje gång jag ska ta på mig en tröja och inser att den lämnar halva magen bar.
När ska jag förstå att jag härmed är förpassad till de stora kläderna som det fnns plats att växa i?  Förmodligen så kommer det aldrig ske, jag kommer fortfarande i vecka 39 försöka klämma mig in i nätta små linnen som jag kunde ha i somras. Förnekelse? Inte då. .


Just nu väntar jag på att få väcka min käre sambo så att vi kan bege oss iväg till stockholm för lite mysshopping. Perfekt väder för en sådan tripp märkte jag nu när jag kikade ut genom fönstret.

Stockhoooolm här kommer vii ..

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0