Tyckte jag att jag var tjock eller?

Hahahaha... alltså ska jag skratta eller ska jag gråta. Knäppte ny bild på magen nyss, gick i samma veva igenom bilderna jag redan har på magen. Ser då den allra första bilden jag knäppte... På riktigt, tyckte jag att jag var tjock då? Vilket jävla skämt, jag var värsta stickan. Frågan är om jag någonsin kommer att bli så smal igen? I dont think so. kill me va.



Nyplussad, alltså v 5 typ. ??


V.22 Hello flodhästen!



V.22 Hello twinsen!



Har faktiskt ibland svårare att gömma rattarna än vad jag har att gömma magen, silikon vem behöver det när man bara kan gå och bli gravid!


Äh slutgaggat, jag har mat att laga och tvätt att hänga och snart är klockan sju och då ringer ju mat och sovklockan.

Tjingtjing..

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0