Titta det växer!

Denna  dag... började vedervärdigt. Jag var så trött, hade sovit på något konstigt vis så ansiktet var ihopknycklat som på en mops och jag hade foglossningen från helvetet. Men redig som jag är så tog jag mig i kragen, drog och sminkade ansiktet så att det inte riktigt såg ut som en mops och begav mig till jobbet med den trygga tanken att " jag kan faktiskt gå hem om det blir för jobbigt" vilandes i huvudet.
Denna tanke sköts snabbt som attan undan så fort jag kom till jobbet, K A O S var vad som mötte mig i dörröppningen.  Magsjuka har drabbat personalen.. Vi var knappt en ordinarie på varje avdelning men barnen tycktes ha klarat sig för det var knappt en kotte ledig eller sjuk i hela huset.

Jag och min ständige följeslagare foglossningen stretade på hela dagen, med en stubin som var så kort att den knappt fanns och ett humör som ar i bottnen..
Men även en arbetsdag från helvetet tar slut och så gjorde även denna. Jag satte min feta rumpa ( jag är såååå fet så fet just nu, gravid och fet) på bussen in till stan med ett enda mål: att lämna tillbaka kläderna jag köpte i helgen eftersom jag såg fet fet fet (eller något) ut i dom..

Väl inne på H&m så tänker jag att jag bara ska kika lite... Bara kika alltså. Detta slutar med att jag till min glädje kommer hem med en klänning till helgens bravader och sist men inte minst ett par jeans(leggings) ala mamma-model och inget av dessa plagg gör mig abnormt fet eller abnormt ful. Kan ni förstå..  Hallelujah-moment!

Dessa byxor kan få mig att orka jobba resten av veckan. Tro mig..






Vem kan tro att det döljer sig en "jättemage" frampå den där kroppen vavava?



Men se där.. en "jättemage"




En "jättemage" framifrån med tillhörande giraffhals ..




Mina nya jeans jaaaaaaao




Peace and out!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0