Pappas dag!

Hej och Godmorgon!

Sitter i mitt otroligt ostädade kök och filisoferar lite. Ugnen är på och står öppen och framför den hänger en tröja som tvättades igår för att jag skulle ha den idag. Dessvärre så står tvättställningen vid badkaret och efter mitt bad igår så glömde jag fälla ut ställningen igen, så exakt ingenting var torrt... Fan måste skaffa hårtork eller något.. inte för att ugnen inte funkar men.

Igår var jag och Jonas och kikade på kakel till vårat nya badrum, finns så mycket fint kakel att jag bara vill dö och aldrig mera se vita kakelplattor igen. Tyvärr så kom vi ju ingenvart med väljandet men golv till hall och kök har vi iallafall valt ut. Ett litet steg i rätt riktning.

Jonas spenderade resten av dagen med robin som totalrenoverar dera nya lägenhet, och jag hade en heldag med min kära mor ute i storvreta. Vi spelade wii och typ.. drack kaffe.  Mamma kände även bebisen röra sig för första gången, det var häärligt vill jag lova.

Idag ska vi åka ut till min pappa Hasse och fika lite, sedan ska vi till jonas pappa Hasse och äta lite mat. Det är lite trist att ha en pappa som bor ända borta i östhammar, det blir så svårt att bara vara lite spontan och åka dit och det vet jag att både pappa och jag är lite ledsna över. Buhu,, ,

Nu ska jag väcka upp kära sambo så att vi kan klippa hans hår och sedan ååååååker vi. Ha en skön dag och gratulera era fina pappor på fars dag!


love love love!

/ECN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0