Hoho

Måndagsmorgon, på senare dar så har den här panikkänslan (ni vet ; "ÅHNEJ, måndag..ny vecka ..fem dagar till helg..BLÄÄÄ!!" ) försvunnit. Nu känner jag mer, åh, måndag igen, härligt. Fem dagar av bara jobb och när jag kommer hem så har jag inga måsten alls.  Kan bara lägga mig i soffan och känna att jag redan gjort dagens sysslor.
Det är en ganska skön känsla vill jag lova er.

I går kväll var det en krabat som hade fest i min mage, han/hon dansade runt och bökade som om det fanns eld i baken. Hela magen gungade och Jonas och Jag roade oss bra länge med att titta på detta. Det är en sån märklig känsla, typ att ha en alien därinne som när man ser på en riktigt dålig skräckfilm att något byggt bo i magen. Så börjar det bubbla och magen rör sig och så SPLASH så spricker magen upp och ut kommer en fullfjädrar rymdvarelse som äter upp allt och alla.

Eh, inte för att jag tror att vår lilla bebbe kommer äta upp någon eller så men ni fattar..  ( kan jag skylla detta virriga osammanhängande inlägg på att det är morgon och hjärncellerna inte riktigt är med mig än?) ..


Aja, egentligen så hade jag väl inte så mycket att säga, mest att "Hej här är jag och jag lever!" . Sittandes vid köksbordet, med mitt kaffe, nöjd och tillfreds.



/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0