Häxan Surtant

Här har ni mig, som vanligt på morgonen, som vanligt med en kopp kaffe som vanligt trött trots att jag sovit mina tio timmar inatt. Och som vanligt ska jag blogga om något. Idag blir det mitt humör,mitt vidriga vidriga humör.

Jag har de senaste månaderna förvandlats till häxan surtant, vad det än är så gnäller jag. Vad jag än gör så gnäller jag och nåde om jag inte får som jag vill, då är det inte långt ifrån att jag slänger mig ner på golvet, skriker och sparkar med benen.
Vad gör man åt detta humör? Jag kan ju inte sova mer för det är snart tekniskt omöjligt med tanke på att jag redan sover 98 procent av tiden jag inte jobbar.  Vad gör jag för att inte vara så sur på min stackars pojkvän som inget annat gjort än haft bra simmare ?

Jag vill vara en glaaaaaaaaaaaaaad flickvän igen.. nu nu nu ..


Och vad gör man om man i söndags ställde sig på vågen och tänkte att " jaa... fem kilos uppgång får jag ju allt räkna med!" men sedan höll på att svimma när man isåg att vågen visade tio kilo plus ? Okej på att jag äter typ vad jag vill typ när jag vill och okej på att jag har foglossning så att jag har svårt att träna. Men VA FAAAAN, tio kilo.. Jag har fått viktnojja och inte en liten sådan heller..
Har försökt börja ta små promenader om kvällarna men hur kul är det att gå själv i typ fem minusgrader? Jag är inte motiverad, jag kommer inte börja gymma igen och jag kommer förmodligen gå upp tio kilo till innan lilla bebis kommer. face it... jag kommer bli fet.. eller så kan jag tänka.. fyra kilo i ena tutten, fyra kilo i andra tutten och två kilo på magen. Johodå, vips så kändes allt mycket bättre haha!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0