Hallååååå

Hej everyone!

budgivningen på våran lägenhet  verkar inte vilja ta slut, det går saaaaaakta men säkert framåt. Igår fick i höra att allt stannat vid 910 000 och att vi skulle skriva papper på fredag, vi var så nöjda. Säljer den här lägenheten för lika mycket som vi köpte den andra för. Men vips vid sjusnåret så har vi fått ännu ett bud på 920 000. va..FAN?!?! okej vi klagar inte. Där blev det en ny barnvagn liksom. Nu vid tiosnåret får vi se vad som händer och fötter med allt. Det är karma I think. Eller det måste vara kharma, för komigen.. Vi var asnojiga och trodde vi inte skulle få iväg den för 850 000 ens, så vi var nöjda när den var uppe i 875, ännu nöjdare vid 885 och JÄTTEnöjda med 910.  Och då ba vips, 920 000 . Det är bonus, vad har vi gjort för att förtjäna det?

Somsagt, nu får vi bara vänta och se.


Veckorna går fort nu, det är redan Torsdag igen och bara två arbetsdagar kvar denna vecka. En vecka som förövrigt har varit så skonsam med min stackars rygg/foglossning. Som det är nu så väntar jag bara på ett bakslag som gör mig sängliggandes i tre månader.
Trist när sånt händer liksom. Men vi håller humöret uppe och fortsätter jaga småkids på jobbet. ( som förövrigt är så kul igen när man inte har allt för ont).

nda problemet är att jag som sagt har svårt att hitta kläder som jag  både känner mig  bekväm i och som passar.  Idag hittade jag ett gammalt tält-liknande linne som jag slängde på mig tillsammans med ett skärp och en stickad tröja. Bekvämt före fashion... tyvärr.. tur att man aldrig varit en riktig modeslav. Fänk jo..





P TO THE UDDING!


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0