Granis, sluta titta på mina tuttar!

Men har ni inget bättre för er än att läs min blogg? Ni kommer inte bli smartare, roligare eller snyggare av att läsa denna blogg som till hundra procent är fylld av ren nonsens. Men förhoppningsvis kanske ni får er ett skratt, eller en tankeställare eller något? Hoppas går ju !

Medan ni ändå läser så kan jag passa på att berätta att jag denna söndag varit halvvägs in på IKEA, handlat mat på fyra olik affärer och gosat med min mage.
Jag har även lagat mat. Kycklingwook och fisksoppa. Kan berätta att jag enbart lagade fisksoppan för att jag blev så arg på Jonas som sa att han tyckte att det är äckligt med fisksoppa och undrade hur jag kunde gilla det. Och envis och tjurig som jag är så blev jag så sur att jag i ren protest ställde mig och lagade fisksoppa bara för att typ.. jäklas?  Tyvärr så blev det asmycket och skitäckligt och jag kommer få äta det hela veckan bara för att jag kommer att vägra att berätta för Jonas hur äckligt det faktiskt blev.  Fan att man ska vara så stolt..

Imorgon börjar min näst sista jobbvecka på förskolan, och bajs vad tomt det kommer bli sen. Stället jag är på nu är en plats jag verkligen trivs på. Barnen är underbara, kollegorna är underbara och ja, maten är inte så underbar men ni fattar vinken. JAG KOMMER SAAAAAKNA ER ...

Jaja tillbaka till vad jag egentligen skulle berätta om. Jag har fått höra att det är första advent nästa söndag. Stämmer det ? Jag har iallafall på lördag planerat in att åka med min karl till stockholm för lite julshopping och middag och mysigheter. Sedan ska jag på söndag baka pepparkakor och lussebullar, och åh kan ni inte förstå hur mycket jag längtar till nästa helg då? En hel helg med mysigheter. Woopwoop.

Äh nu har jag babblat på aldelles för mycket (som vanligt) så nu ska jag krypa ner i soffan med Jonas igen. Sköt om er alla va!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0