God morgon

Jag börjar nu känna igen mig själv lite igen, för det första så kan jag hålla mig vaken till nio på kvällen och så vaknar jag nu inte längre heller klockan halv sex på morgonen pigg som en lärka. Är det inte härligt så säg? Jag börjar så smått få ett liv igen liksom, hurra!

Eller okej på att det inte är överdrivet kul att vara en vandrande grönsak på morgonen, men det kan jag leva med. Hellre levande grönsak klockan sex på morgonen än levnde grönsak klockan sex på kvällen.

Igår fick jag som en tidig julklapp nästan, en superkul överraskning. Jag blir kvar en månd till på mitt jobb och dessutom på bästa avdelningen också (Fast så får man inte säga, jag gillar ju alla avdelningarna), Så jäkla glad blev jag. Ska även prova gå upp och jobba heltid igen, någon som jag inte kan tänka mig blir ett problem då foglossningen knappt gör sig tillkänna nuför tiden.

Så kan ni förstå att jag är glad och nöjd va ? Nu är det bara att visa till hundra procent att man förtjänar det.


Idag har jag inget som helst planerat efter jobbet. Funderar på att kolla om det finns en tvättid (mindre troligt) så att jag kan tvätta alla kuddar, täcken och jätteöverkastet som vi lånat av mamsegull. Bara för att få det gjort liksom.
Eller vem försöker jag lura ? Jag kommer åka hem och lägga mig i soffan och kolla på unga mödrar med en kopp kaffe. Hah. Ni trodde mig nästan va? Att jag skulle göra något efter jobbet... mindre troligt säger jag.




Nu ska jag slänga på mig lite kläder som fortfarande passar, blir svårare och svårare för var dag, då det känns som att jag nästan kan se hur magen växer- men jag ger inte upp föränn jag hittat något.


Sköt om er och ha en himla bra tisdag!

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0