!!

Morgonens dilemma : Jag sätter på kaffe, tillräckligt mycket för att jag ska kunna ta en kopp här hemma och ta med mig en i min thermosmugg på bussen. Som Alltid!
Öppnar kylen och märker att jag bara har mjölk så det räcker till en kopp (till er som inte känner mig ; jag dricker inte kaffe med mjölk jag dricker mjölk med kaffe. ) Vad gör jag ? Går fortfarande och klurar på den. Ska jag dricka en kopp i lugn och ro här hemma men gå och vara galen på väg till bussen, och på bussen för att jag inte har något kaffe? Eller vice verca.. Kan verkligen inte bestämma mig. Och kaffe utan mjölk är absolut inget alternativ.. Vilka i-lands problem man har.

Idag är det torsdag, veckorna rusar förbi. Två dagars jobb sedan helg och i helgen får vi förhoppningsvis komma in i vår nya lägenhet så att vi kan mäta och måtta och mäta och måtta badrum och kök och hall och gud vet. Det är cirka en och en halv månad kvar till vi flyttar och vi har inte ens valt kakel till badrummet än, tror ni att någon (läs: jag) börjar bli stressad ? Svar ja! Fett stort ja!

Idag foluserar jag på att ta mig igenom dagen utan att avlida. Hel-veeeeete vad trött man blir av att vara gravid, dont try it at home liksom. Det är jobb och sova, jobb och sova. Man har inget liv alls. Och man går bara och väääntar.
Okej, överdrift. Det är underart att vara gravid men också... tröttsamt.. aja.. ska till bussen om en halvtimme så kan vara dag att klä på sig lite va ?

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0