Bloggen..

Hejpåer!


Har spånat igenom dom senaste inläggen och insåg rätt snabbt att typ.. allt handlar om att jag är på tjocken. Helt spontant blir min tanke att jag vill be om ursäkt för detta.. Men det tänker jag inte göra för ungefär 98 procent av mitt liv cirkulerar kring mig själv och min graviditet nuförtiden. Kul va?

Resterande två procent får för tillfället räcka till jobb, kompisar och pojkvän..typ.  Men ändå.. förlåt...


Idag härdade jag ut fram till lunch på jobbet sedan var jag tvungen att åka hem, foglossningen blir bara värre och värre och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan inte sköta mitt jobb ordentligt men jag kan inte heller sluta jobba helt. Jag behöver pengarna och jag behöver ha något att sysselsätta mig med om dagarna.  WHAT TO DOOOOO? Tacksam för svar.

När Jonas kommer hem från jobbet ska vi åka ut till Almunge och fira jonas syster som fyller år. Känner inte riktigt att det är vad jag vill den här kvällen. Helst av allt vill jag bara ligga i min säng, titta på tv och tycka synd om mig själv. Men det går ju inte.

Det är bara att kämpa på. Heja Emma, Heja Emma!

Idag går vi ju in i vecka tjugo också, tjohooo. Halva tiden kvar nu bara tills den lilla kommer och som vi längtar efter dig även fast du är en retsticka som sparkar utav bara den men så fort pappa Jonas ska känna så ligger du blickstilla. Dom fasonerna har du helt klart fått av far din haha.

Ska läsa på lite om vecka tjugo nu och sedan ska jag ta ett bad. Ha en bra kväll !

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0