Alltså.

God eftermiddag! Den här lördagen har hitintills inte varit som jag trodde. Till att börja med så vaknade jag inte föränn klockan halv nio (!!!) och då bestämde jag mig för att åka och träna (!!!) . Sagt och gjort, eller träna är väl att ta i kanske. Jag körde fyrtio minuter på löpbandet, gåendes, mycket mycket sakta. MEn bara det att jag kom iväg, ett mirakel måste ha skett.
När jag är påväg från gymmet mot bussen, hände en till.. låt oss kalla det skum grej. Jag går i godan ro förbi en tant, som ser ut som vilken söt liten tant som helst. Men just när jag passerat henne så vänder hon sig om och vrålar ( inte skriker, utan VRÅLAR) " MEN DIN JÄVLA RYSSHORA!" .

Jag förställs i chock i två sekunder och undrar vad hon egentligen vill att jag ska svara på det? Skrika något tillbaka kanske? " HEJ DITT GAMLA TANTSKRÄLLE!" Men sen beslutade jag mig för att låta bli och fortsatte gå, full av beundran. HUR kunde hon se att jag är av Balt-släkt? Jag menar Estland är ju så gott som ryssland. Vilekn jävla tant alltså. Hon kunde hon.


Nu ska vi straxt bege oss mot våran nya lägenhet för att som tidigare nämnt måtta lite, det ska bli så kuuul. Håller på att dö, vill bara flytta nu nu nu. Efter det så åker vi och kikar på lite soffor och dylikt. En mysig dag med andra ord.

I kväll bjuder även mamma på middag. Eller bjuder och bjuder, jag bjöd in mig själv och jonas med våld igår. Så får man också göra ibland.


Hoppas ni alla mår bra!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0