11 11 11

Sådärja! Nu är allt snart klart med lägenheten, klockan nio ska vi skriva papper och ordna det sista, inflyttningsdatum och annat kraffs. Jag behöver ju inte vara med för att skriva på något men känner att jag bör vara där för att se till att allt blir som det ska, annars kan väl jonas hitta på vad som helst. ( ha, tråkigt men sant).

Nu kommer det ju också bli så att vi får "lite" pengar över så vi hade innan tänkt köpa en begagnad barnvagn men har nu bestämt oss för att fira med en ny. Och jag funderar skarpt på en Brio Happy, vi har varit n några gånger på olika affärer och kännt lite på dom, och dom känns rätt.
Det är inte någon som har en som kan ge ett privat utlåtande kanske ?

Sedan är det ju det där med färgen, jag är inne på svart, vitt eller mörkbrunt. Jonas har helt dissat Mörkbrunt och vitt.. Whyy? Okej på att den vita kan bli smutsig fort men den är ju så fiiiiin. Och vad är det egentligen för fel på den mrökbruna ? Den gillar jag. Svart blir så tråkigt efter ett tag.. ABOOOOO vad ska vi göra. Hur lång leveranstid är det normalt på barnvagnar?
Jag är helt lost i barnvagnsdjungeln,...

(nu hittade jag en lila, den var ju snygg. Fast nej. då måste man hålla på och matcha kläderna med barnvagnen och jämnt ha lila på sig, not so mutch va)



Äh det får bli en svart va.....


Nu måste jag börja klä på mig, Jonas är här om en timme och plockar upp mig och just nu är jag allt annat än färdig. Tjing Tjing

/ECN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0