vote for sushi

jag har ätit sushi, jonte ville inte ha kattmat. så han åt någon wook med biff. han har spenderat den senaste halvtimmen på toa... haha... stackarn.. nästa gång kommer han garanterat välja sushi.

nej men vad ska jag säga. dagen har spenderats ute i storvreta hos min kära mor, bakis och jävlig, långt ifrån på topp. fan, det blir bara värre och värre med åren... nästa helg blir fri från alko.... fuck me, är jag 20 eller 56.. börjar ju undra kan jag säga.

imorgon ska jag jobba igen, efter en veckas hemmavistelse, tillbaka till snor, bajs och goa ungar. love it.



nu är han klar, 37 min på toa, han har slagit sitt egna rekord..


ECN

Kommentarer
Postat av: Jag

Mycket mamma aldrig pappa ha det gott

2011-05-09 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0