upp som en sol, ner som en fucking pannkaka..

vilken kväll... jag säger bara what aaa night, jag är tom..finns inte mycket att säga.. kan dock börja med att jag hällde ett glas rosé på jontes dator. den funkar, men det går inte att göra stora bokstäver, och inga snabela, utropstecken och you name it.
tangenterna är äckligt sega så jag sitter och hamrar på tangenterna likt gertrud 75, nybliven ägare av en dator...

jag är bakis, och snart kommer min partner in crime hit, sara.. vi ska väl diskutera vem som mår värst, jag. vem som gjorde värtst tabbar igår, jag. och vem som var fullast. jag.

jag ska bara passa på att ge er ett råd, rakt från mitt hjärta,  blanda aldrig rosé och rom... åååååååååååååhhhh....


ecn signar ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0