Trötta måndag

Ännu en måndag i mitt liv averkad. Herregud vad tiden går fort; Vaknar upp, det är måndag morgon och nästa gång jag tittar upp så är det fredag kväll och jag sitter placerad i soffan med ett glas rödvin i näven (eller för all del med en shot i näven och sju i magen, ståendes på en bardisk).

Tiden springer snabbt och jag hinner inte riktigt med, men medan vi ändå är inne och pratar om min kondition så tog jag ett stort steg idag. Jag placerade min rumpa på cykeln och trampade som en galning hela vägen från storvreta till Nyby efter jobbet. Okej på att jag tog en rökpaus vid bommarna, men ändå. Vilken jävla brud va, om jag överhuvudtaget kommer ur sängen imorgon så ska jag cykla till jobbet då också (haha AS IF!).

Nu när ni kanse äntligen börjat tro att det bor en liten hurtbulle i mig så är det inte läge att berätta att jag bara cyklade hem för att slippa åka till gymmet ikväll va? Det skulle inte vara så taktiskt av mig att säga det i detta läge.


Nej men för att återgå till nutid, jag sitter i soffan bloggar samtidigt som jag då och då slänger ett öga på tvn.. Cold Case.. Magen är nöjd, har just utfodrat den med en korvibröd. Det är inteofta jag unnar mig något så vällagat och välsmakande...
Karln är ivägvinkad och jag ser fram emot en hel kväll ensam i soffan med tvn som enda sällskap. Och om jag orkar bry mig, så kanske..kanske jag poppar lite popcorn. This is life!


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0