Sanning..

Något som slog mig, var hur folk reagerar på mitt och Saras sätt att säga "Jag älskar dig"  till varandra. Vi kan låta väldigt brutala mot varandra, av någon ovettig anledning som jag inte vet. Poängen är den, att om jag vill att Sara ska veta att jag tycker om henne så kan jag kalla henne, Slyna och hon svarar mycket snabbt Hora.

Detta betyder alltså inte att sara tycker att jag är en kvinna som säljer sig för kosing, utan det är hennes sätt att svara; "jag älskar dig också!" .  Folk på stan eller folk som bara hänger med oss kan bli lite bestörta över vår brutala otrevliga och ganska så osmakliga ordväxling, men det är alltid, oavsett sagt kärleksfullt.

Och tro mig, jag kallar inte vem som helst Hora eller Slyna, fitta eller Äckel. Det är bara Sara jag kan säga sånt till.. så kommer det alltid vara... bästa bästa Sara!


Okej, nu blir jag töntig och tårmild.. men sara är min andra hälft, är hon glad så är jag glad, Är hon ledsen så är jag ledsen. Om någon pussar henne, så är jag den som blir uppspelt och skitnöjd.. Och om någon säger jag älskar dig till mig så vet jag att det är Sara som går och nynnar och är lycklig på väg till bussen...

Inte ens två år ifrån varandra i två helt olika kontinenter kan få oss isär.. Fucking Sara...

Jag ska hoppa lite på Jonas som ligger och slaggar, sedan ska jag bannemig tappa upp ett glas vin och sätta mig i solen och vara snygg!

Ses i dimman bitches!
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0