Det är så mycket man kan göra och borde och vill!

Idag har jag trotsat farbror doktor och haft foten i nedåtläge, vandrandes, på stadens gator med min fina vän Therese. Vad ska man annars göra när man håller på att gå under av tristess?
Dumt, kan tyckas, för nu bultar foten...ungefär som att det bor en liten desperat tomte därinne som gör allt för att komma ut. Typ..

Nej men jag har haft en trevlig förmiddag med Donnan, som alltid. Tagit en kaffe, shoppat lite (hittade inget som matchade en vit kavaj, sorry förfan!) och fått smisk för att jag stirrade för mycket på ett par silikonbröst.. Tror inte Therese fattar grejen med det där.. Jag vill absolut inte ha ett par.. men alltså.. det är sjukt faschinerande... Flyter dom om man ligger på rygg och badar? Skulle vara sjukt praktiskt, aldrig behöva ha flytväst. Inte för att man skulle få plats med dom i en men ändå..

Nu står min Snickare i duschen, han kom hem för ett tag sen. Svettig och härlig och alldeles...alldeles underbar! Vi ska piffa till oss lite och sedan styra kosan mot pappa Hasse för lite grillning. ( Hans pappa Hasse, inte min. Sjukt jobbigt att vi har pappor med samma namn..fatta grejen..).

Och ett litet p.s. för den som bryr sig. jag är lycklig lycklig, glad som fan. jag mår bra och har det bra. Underbara vänner, fin familj och världens bästa pojkvän.

Emma signar ut det är slut!
(För den här gången)

/ECN



Kommentarer
Postat av: Thomas

Silikon är tyngre än fett och fungerar därför sämre som flythjälp än motsvarande äkta bröst. Hur dess densitet är jämfört med vatten vågar jag dock inte svara på.

2011-05-07 @ 18:20:16
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0