bring it

okej,jag är liiite dålig. men denna vecka.. jösses den har varit jobbig, på gränsen till att jag ville stoppa huvudet i en toalett och spola... Men nu är det lördag och ledigt. eller vadå ledigt. Balkongen ska skrubbas, garderober ska rensas och persienner ska lagas. Det ska handlas och lagas mat och städas och fan och hans moster.. fuck meeeeee..
Just nu ligger jag bara i soffan och ser på en film med grynet, ingen stress. skjut på allt som bör göras. Man vill ju inte slita ut sig i onödan liksom, ibland är det jobbigt nog att ligga i soffan och behöva resa sig för att fylla på kaffekoppen, därför kan det vara bra att ha en liten pojke som man kan beordra. Har alltid sagt att han är för bra för mig, för snäll också kanske.. vad vet jag.
Fast nej jag är grym, jag är bäst och snyggast. Det är lätt att ligga på topp när man heter Emma Fucking Nyholm, man bara glider med och vips så är man längst upp, man står där och tittar ner på livet som det såg ut innan. Och man önskar sig inte tillbaka, inte tillbaka ut på landet där man förgicks av uttråkning. Jag längtar inte ens tillbaka till en timme av dessa fyra och ett halvt år. Jävlar vad livet är bättre nu, och jävlar vad jag förtjänar det.
Och till alla er därute som inte känner er så jävla bra jämnt, Är ni inte bra, så kan ni alltid låtsas vara det.
ECN CHECKAR UT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0