blöh

Sitter just nu i soffan, ena ögat öppet och det andra djupt sovandes, tittar med det vakna ögat på tvn. Det är parlamentet, ett av sveriges kan tyckas bästa program. Och jag önskar, från djupet av mitt skrumpna ihoptorkade hjärta, att jag var en tredjedel så rolig som de medverkande i programmet..
Jag sitter och fnissar, som en nykär fjortonåring och önskar att jag en dag kunde bli rolig.. Bara en liten liten gnuttarolig. Missförstå mig inte. Jag får ofta folk att skratta, tyvärr skrattar dom oftast åt mig och inte med mig. Vet inteom det ären bra eller dålig egenskap, men skiterman väl i!

Och härkommer lite gnäll, för var någonstans om inte i sin egen blogg ska man få gnälla? Jag är så fuckingjävlaTRÖTT. Har hela dagen fått kämpa för att hålla mina små ögon öppna. Inte nog med det så har jag fått massa finnar, rätt flottig hy och ingen. tro mig ingen fårkomma i närheten av mina behag dom ÖMMAR... jag känner mig som fjorton igen. Rolig, verkligen..Det räcker med att man var fjorton när man var fjorton, jag vill inte vara fjorton igen när jag tekniskt sett är en mogen snart-tjugoettåring!


nejnu. ska jag återgå till parlamenter och hjärtliga skratt!

/ECN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0