BLÄ

Idag är en sån här dag som var tänkt att bli riktigt jävla produktiv. Jag slutade halv två och jag tänkte mig att åka hem, städa, tvätta och laga mat.

Nu är klockan fyra, och jag har hittills hunnit med att åka hem...dricka kaffe... dricka mer kaffe..och. Ja...dricka ännu mer kaffe. Tvättkorgen ropar på mig, smulorna på golvet stirrar hånfullt på mig och påssoppan ber mig att äta den ikväll. Fan. Vad oproduktiv jag är.

Ja visst fan. Vi är ju två personer som bor här. Slog mig just! Men personen som jag bor med (läs:hos) ligger förtillfället och är ännu mer oproduktiv än mig. Jag dricker iallafall kaffe, han ligger bara och sover, dräglar och snarkar i soffan..

Ååååhhhh....jag vill också drägla,sova och snarka..

Men jag behöver inte sova just nu. Men det gör han(tydligen) han opererade en tand idag, och när jag kom hem så fick jag en grundlig genomgång om hur detgått till, hur djupt dom skar med skalpellen, hur långa sprutorna var och hur mycket det knastrade i käfta på honom. Säger bara, var jag inte rädd för tandläkare innan så är jag det garanterat nu. Fänk jå Jonas.

Nej, men nu blev det härjäävligt jobbigt att blogga... krävs en massa hjärnverksamhet till det.. Gör mer kaffe och tar en cigg istället!


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0