Bitcheeez

I'm back, här skämtar vi inte. Utan detta är på renaste fetaste allvar. Fattar ni grejen va?

It's huuuuge, lessnade på att alla kom fram till mig på stadens gator och bönade och bad om att jag skulle börja blogga igen. Så happy nu?

Nej okej, skämt. Sanningen är den att jag är inne på tredje dagen av soffhäng, reslutatet av en lite för vild valborg, jag har läst ungefär varenda blogg som går att läsa, minst tre gånger. Och jag känner bara.. att ingen blogg mäter sig med min.
Jag bara undrar, vad ända in i glödheta får man ut av att läsa Kissies blogg? Mer än att man blir ruskigt avskräckt från att göra en skönhetsoperation?
Och vad får man EGENTLIGEN ut av att läsa Kenzas blogg? Jo man får lära sig hur man matchar en vit kavaj med olika plagg.. Dessutom så får man ett fett begär av att se ut som flicksnärtan..

Ni fattar, Sillisar och vita kavajer skiter man väl i, så mina ärade Damer, och stiliga Herrar; Låt mig härmed presentera bloggarnas blogg. She is back, Emma Fucking Nyholm.

Här kan ni läsa om mina tankar och min vardag, hur det är att vara en tjugoåring på topp, högst upp på karriärens stege. Jag kan säga att det är jäääävligt långt att falla från min position..

Jag berättar om hur det är att sitta i timmar på ett café med goda vänner och diskutera snoppar och idioter. Jag hoppas också att ni snart kommer förstå att jag driver hårt och är en aningens bitter. Så ta allt med en nypa salt!

Jag är lite vulgär och börjar snart undra om jag inte lider av tourettes, jag har knappt några hämmningar och jag är tjejen er mamma varnade er för.


Yeah you better run!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kaxig som vanligt ser jag. Skriv gärna mer.

2011-05-07 @ 18:15:14
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0