bara för att

äääääääckliga dator, äckliga emma. som pajade datorn igår. kan ni ens tänka er hur frustrerande, påfrestande och sjukt jävla tokirriterande det kan vara att inte  kunna använda sig av vissa av tangenterna på datorn. här ville jag bra gärna sätta ett frågetecken, men gick det... icke.. för jag kan ju inte..
bitter. vidrigt, jag är arg. men jag ger inte upp, jag slutar inte blogga.. även fast det känns ganska tråkigt för tillfället... kan inte sluta tänka att det är bra mycket roligare att skriva när man har utropstecken... .
dagen har varit sjukt slapp, jag har varit på mitt sämsta bittraste humör.. inte bättre av att jag suttit och spanat fotboll med tre aikare.. fatta grejen.. aik torskade med 3-1 och det lilla målet dom fick, kan dom inte ens ta åt sig äran av. för det gjorde en inhyrd häckenspelare åt dom.. haha. tack och bock..
nu sitter jag och chillar i soffan snart kommer kvällens sällskap, som snuvar mig från att ligga och äta chips i soffan.. fandå, men nu gör vi det bästa av sitautionen, sätter på oss kläder, ett leende och låtsas som att detta ska bli förjävla kul... vilket det säkert också är. jag är bara bitter..
bitter bitter..
ecn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0