Vansopa

Alltså, HEPÅER!

klockan är fyra och jag väntar på att kära sambo kommer hem så att jag A: kan börja med maten och B: kan få åka och bada. Skulle ju faktiskt gjort det imorse (när det var fint väder och inte fucking grått) men eftersom min kära familj aldrig kan ensam om minsta lilla, såsom badplats, så  blev det inget, så jag fick ligga och svetta röven av mig ute i storvreta istället.
Nu lyckades jag övertala karln om att vi ska åka och bada istället. Det är bra, med honom är allt ordning och reda. Jag fårbestämma och allt blir så bra så. Fast nu är det ju FUCKING GRÅTT, så han bangar skert också det lilla äcklet.

Jaja den som lever får se helt enkelt.

Idag hittade jag förövrigt mitt alterego, jag har alltid ( på fyllan) trott att jag varit en tjock norrländsk kille. Men det visade sig tydligt att mitt alterego är en 30-årig späd thailändska som heter Vansopa. Hon gillar sex och är ganska bitter, och hon mår som bäst när hon får förolämpa folk och säga saker som:
" Do vala den vidliga kvinna, do inte vala snäll och inte vackel hellel, du inte få en liiiiik pojkveeeen. Do vala fluktansväält vidlig och do inte kunna ge de bllaaaaa sexet till din pojkveeeeen"
en favoritfras är också:
"Jag vala veldig veeeldig billig, jag ge de bla sexet men do villa ha stlyyypsexet det kostal meeeeeela!"

Jag gillar henne, hon är skön. Ska nog börja skylla på henne när jag gör något dumt, så kan hon ta över och säga något bittert som får tyst på folk!

"Do säga jag ha söndel sakel, nejnej, do vala liktigt dom pojke, jag inte ha söndel sakel, jag göla de med flitet näl sakelna vala fula. Dooo aldig få mela bla sex!"


vafan, bra idé vi hörs!

/ ECN ( eller Vansopa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0