The sun is shining over the rainbow

Gooomorgon, gooomorgon!

Hur står det till idag ?

Jag mår så bra så bra, hade mysmiddag med pappsen igår ( och elin, ewa, joel samt alma) satt i solen på terassensuteservering i öregrund. Drack en cider och kände mig sjukt nöjd med livet. Beställde in en sallad som skulle innehålla "havets juveler" det vill säga räkor, scampi, lax och lite musslor. Ja, musslor har jag ätit förut, dock inte pilgrims men det låg en i salladen. Ser ut ungefär som en vit fiskbulle utan sås. Och jag är inte den som är den så jag provade den.

...KALL SNORBUSE.. smakade det, konsistensen var det äckligaste någonsin och jag fick tvinga mig själv att svälja skiten. Tog lång tid och kväljningarna kom på köpet. När jag väl svalde skiten så halkade den upp igen så jag var tvungen att svlja IGEN.... och fuck me, aldrig mer pilgrimsmussla. Bara jag tänker på det så åker maginnehållet bergochdalbana i matstrupen...

men okej, vad kan dagen tänkas bjuda på ? Jag pallar inte en dag instngd i lägenheten. Då typ, skjuter jag mig själv. Så ska försöka få med mig jontars på något roligt. men vad skulle det vara isåfall ? En sjukt dyr shoppingrunda som han betalar ? Jaaaaa...  som att det skulle hända.

Nej men fuck me, hatar söndagaar. B to the lä.

Ska vcka honom nu, det lilla äcklet :D

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0