Tackomlovom

Jahapp, vaknade upp imorse. Tog en cigg. gick in och kollade klockan. HALV FEM HELL NO. Vad händer? Lägger mig igen och bokstavligen tvingar mig själv till att somna om.. Tackomlovom det gick. Vaknade nu för en cirkus tio minuter sen och jag säger hellre vakna tio än halv fem-fem.

Idag är det en vecka sedan jg såg min Sambo senast och såhär länge har vi aldrig varit ifrån varandra tidigare, och jaaaaag vet men guuud så töntigt blabla. tussinussi. men jag saknar honom. Trodde han skulle komma hem först imorgon men det visade sig att han kommer hem ikväll. SCORE!

Så idag ska jag passa på att bara vara helt själv i lägenhetn och njuta av....ensamheten? Typ. Städade gjorde jag ju igår så idag blir en slapp jävla dag för min del. Eller lär röja upp det sista men det är ingen stress med det heller!


Igår kväll hade jag en mysiskväll med saarisen. Vi bara snackade skit och drack en massa oboy ! Kände mig ungefär som tolv igen! Oboy, vilken nosalgitripp fan. Har inte druckit på sisådär typ tio år. Helt glet. men gott äre .


Äh har väl fan inget vettigt att komma med nu, så ha en bra dag !

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0