skön







Men tjena, här sitter jag och är allmänt skööööön. Ni vet sådär som jag alltid är. Vad ska man göra när man bara är ALLMÄNT FUCKING SKÖN.
funderar på att tatuera in det på armen bara för att det skulle vara allmänt fucking skööönt!

Nej men fan, sambo ligger i sängen och grisar. Han kom hem klockan 04.10 imorse, det är inte skönt bara allmänt grisigt. Vågar inte väcka honom, vill inte veta hur han mår...hehe. hoppas han mår som ett aaaaas.

Men åter till det allmänt sköna. Igår sa Sambos kompis att jag skulle få en hundring för varje mening jag inte svor i. Svär jag så mycket? Svar stort fuckin ja. Jag har nog tourettes eller något. Man kanske inte tror det om mig vid första ögonkastet. Jag ser ju ganska rar och snäll ut, men jäklar vad skenet bedrar.

Jag är riktigt grov i munnen. Vet dock inte om det är något man ska vara så stolt över ? förlåt mami och papi jag ska bättra mig! kanske... naaaaaaaaaaaaaaat!

men det är så skönt att krydda meningar med en grov jävla svordom. Allt blir så mycket mer skööönt. Är ni med mig? lite så jag jobbar.

Idag vill jag bada, undrar när sambon är körklar. Typ..tio ikväll? Lucky me, fyllesvin till sambo. Fast kanske bara är bitter för att jag inte hinkade alko igr.. lite kanske..
Förövrigt så måste jag packa idag eftersom jag imorgonbitti för kosan mot åsele med delar av min sjukt sköna släkt. hahaha ååååååh det kommer bli så bra!

Ska träffa min bästabästa sara ikväll också. Najsbajs.. och få massage eftersom min rygg är lite fucked up. Vad är det som inte är fucked up på mig? Jag är född sån..
Kan nog säga att jag förutom att jag har tourettes ( och är dvärg) så är jag hypokondriker. Det bästa jag vet är att sätta mig framför datorn och googla alla sjukdommar jag kanske har, kanske haft och kanske kan få.. me love...


aja klart slut liksom, nu ska drägget upp ur sängen!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0